Зав'ялова, Марія Олександрівна2021-08-192021-08-192021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3686The robot analyzes the problem of children's fears and anxiety, the nature and symptoms of anxiety, a certain factor in the manifestation of fear and anxiety in children, and it has also been propagated and described a correct program for older preschool children due to fear manifest. After an hour of writing a robot, a theoretical approach is indicated to understand fear, emotion, triviality, methods and methods of robotics from children, methods are selected for carrying out experimental monitoring in one stage of building up a pre-development of fear.У роботі аналізується проблема дитячих страхів та тривожності, природи та симптомів їх виникнення, віковий фактор прояву страху та тривоги у дітей, а також було запропоновано та описано корекційну програму для дітей старшого дошкільного віку, яка може допомогти побороти відчуття страху у дітей або ж послабити їх прояв. Під час написання роботи було визначено загальні теоретичні підходи поняття страх, емоція, тривога, методи та способи роботи із дітьми, підібрано методики для проведення експериментального дослідження в одному із закладів дошкільного виховання для виявлення ступеня, характеру та виду страху у кожної дитини з досліджуваної групи.страх, дитяча тривога, емоції, корекційна програмаfear, childish triviality, emoji, correction programДитячі страхи та способи їх корекції у дітей дошкільного вікуThesis