Кітсіос Максім2025-02-232025-02-232024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5433Спочатку дослідження було розглянуто теоретичні аспекти формування асортименту музичних інструментів в онлайн магазині thomann.de, а саме: представлено розвиток підприємства, переваги Інтернет-торгівлі та особливості формування асортименту музичних інструментів на прикладі електричних гітар. В другому розділі було проаналізовано організацію торгівлі на базовому підприємстві Thomann.de. Наведено структуру та навігацію по сайту Інтернет-магазину, проілюстровано процес оформлення замовлення, відбору товару його оплати та доставки. У третьому розділі роботи сфокусована увага на маркетинговій стратегії онлайн магазину Thomann.de, наведено приклади управління клієнтським досвідом та надані пропозиції щодо покращення якості обслуговування покупців музичних інструментів.otherІнтернет-торгівлямузичні інструментиелектричні гітариякість обслуговуванняОсобливості організації Інтернет-торгівлі музичними інструментамиFeatures of Organizing Internet Trade in Musical InstrumentsWorking Paper