Шестакова Євгенія Сергіївна2025-02-282025-02-282023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5632Кваліфікаційна робота присвячена проблемі стресостійкості студентів в умовах дистанційного навчанння. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, формулюються мета, завдання дослідження, обираються методи проведення досліджень, вказується об'єкт і предмет дослідження, практична значущість кваліфікаційної роботи. Перший розділ присвячено теоретичним засадам проблеми психологічних чинників стресостійкості студентів в умовах дистанційної освіти; поняттю «стрес» та «стресостійкість» особистості у сучасній психолого-педагогічній літературі; особливостям прояву стресостійкості у студентів; особливостям впливу дистанційного навчання на психіку студента. У другому розділі проведене експериментальне дослідження психологічних чинників стресостійкості студентів в умовах дистанційної освіти; надана загальна характеристика психологічних чинників стресостійкості студентів в умовах дистанційного навчання; організація і аналіз результатів дослідження психологічних чинників стресостійкості студентів в умовах дистанційного навчання та програма формування стресостійкості в умовах дистанційного навчання Висновки містять основні результати проведених досліджень.otherстресостійкістьчинники стресостійкостістудентидистанційна освітанавчальний стресПсихологічні чинники стресостійкості студентів в умовах дистанційної освітиOther