Драган Інна Олександрівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5073У кваліфікаційній роботі розглянуто зміст та основні ознаки конкурентоспроможності підприємства, методи та критерії оцінювання конкурентоспроможності підприємства, а також основні стратегії конкурентоспроможності підприємства. З урахуванням специфіки товарів підприємства ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен» та конкурентних умов запропоновано впровадити в асортимент підприємства шоколад, який містить вітаміни та мінерали. Нами визначено, що виробництво та реалізація шоколадних плиток з додаванням вітамінів та мінералів партією 1 млн плиток дасть змогу отримати суттєвий прибуток та досягти позитивного рівня рентабельності. Всі показники рентабельності при цьому мають стати додатними в плановому році, що свідчить про ефективність впровадження даного заходу з підвищення конкурентоспроможності підприємства.асортименткондитерський ринокрекламапросуванняреалізаціяконкуренціяКонкурентоспроможність підприємства та основні напрямки її підвищення