Горб І. В.2024-05-202024-05-202024-01-17https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4448Ця магістерська робота присвячена дослідженню ефективних методів та підходів до розвитку компетентності говоріння в контексті курсу "Англійська мова для дорослих". Говоріння є одним з найважливіших аспектів вивчення іноземної мови, оскільки воно відображає здатність студента висловлювати свої думки, спілкуватися та взаємодіяти з носіями мови. Метою дослідження є виявлення оптимальних практик, які сприяють підвищенню рівня говоріння студентів на курсі "Англійська мова для дорослих". Для досягнення цієї мети, робота аналізує різноманітні методи та стратегії, які використовуються в навчальному процесі, зокрема, роль комунікативних вправ, роль використання аутентичних матеріалів, інтерактивних технологій та ігрових елементів у стимулюванні та підтримці активного говоріння. У роботі проводяться експериментальні дослідження, де студентам пропонуються спеціально розроблені завдання та вправи, спрямовані на розвиток навичок говоріння. Результати цих експериментів аналізуються та порівнюються з результатами традиційних методів викладання говоріння. Отримані результати дослідження дозволяють зробити висновки про ефективність застосування різних стратегій та методів для підвищення компетентності говоріння у курсі "Англійська мова для дорослих". Робота також пропонує рекомендації для вчителів та методистів щодо покращення процесу навчання говоріння та розвитку мовленнєвих навичок студентів.otherрозвитоккомпетентністьговоріннякурсанглійська мовадоросліметодипідходикомунікативні вправиаутентичні матеріалиінтерактивні технологіїігрові елементиекспериментальні дослідженнянавички говоріннярезультатирекомендаціївивченнявикладанняРозвиток компетентності говоріння у курсі «Англійська мова для дорослих»Thesis