Гриняєв, Максим Олегович2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2794У роботі розглянуто особливості підприємницької діяльності підприємств будівельної сфери. Вивчено ефективність підприємницької діяльності, фактори та резерви її підвищення. Досліджено використання соціальних мереж для просування продукції підприємств будівельної сфери. Охарактеризовано організаційно-економічну характеристику ТОВ «БУДІНВЕСТ». Проведено комплексну оцінку підприємницької діяльності ТОВ «БУДІНВЕСТ». Досліджено засобів просування продукції ТОВ «БУДІНВЕСТ». Запропоновано удосконалення структури управління ТОВ «БУДІНВЕСТ» та рекламні заходи з підвищення ефективності підприємницької діяльності ТОВ «БУДІНВЕСТ».будівельні товариоцінкаефективністьпідприємницька діяльністьОрганізація підприємницької діяльності в частині просування продукціїOrganizational pіdpriувmnitsky dіyalnostі in parts of the prosuvannya productsWorking Paper