Мединська, Світлана Іванівна2018-01-092018-01-092015УДК: 378.147.001.76http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/799У статті розглядаються питання ефективної іншомовної підготовки викладачів фахових дисциплін вищих навчальних закладів України економічного профілю для участі в міжнародних проектах в умовах інноваційного розвитку освітнього простору. Розглянуто особливості підходу дорослих до вивчення іноземної мови, їх переваги та обмежувальні фактори, оптимальні умови для занурення в мовне середовище. Проаналізовано існуючі підходи до навчання іноземної мови майбутніх фахівців з метою розробки методологічних засад для навчання викладачів, тобто досвідчених фахівців, з урахуванням психологічних, соціальних та лінгвістичних факторів. Запропоновано оптимальну організацію навчального процесу на базі зарубіжних навчально-методичних матеріалів з урахуванням специфіки оцінювання та контролю даної категорії слухачів.otherмовна та мовленнєва компетенція, психолінгвістичні фактори, освіта дорослих, андрагогіка, ділова гра, кейс (конкретне дослідження), мовна підготовка фахівців, занурення, соціально-комунікативні вміння, інноваційний розвиток освітнього просторуТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ-ПРЕДМЕТНИКІВ ВНЗ ДО ПОДАЛЬШОЇ УЧАСТІ В МІЖНАРОДНИХ ПРОЕКТАХ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУArticle