Рудь Єгор Ігорович2025-03-062025-03-062024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5870В роботі розглянуто теоретичні питання ролі електронної комерції та зроблений практичний аналіз на прикладі української компанії в цій сфері. Вивчено сутність електронної комерції; визначено роль електронної комерції в сучасному світі; досліджено правові аспекти ведення електронної комерції в Україні; проведено аналіз тенденцій та розвитку світового ринку електронної комерції; досліджено розвиток електронної торгівлі в Україні в умовах війни; зроблено характеристику впливу цифрових технологій на просування товарів через Інтернет; проведено аналіз діяльності компанії та її основних фінансово-господарських показників; досліджено місце ТОВ «РОЗЕТКА. УА» на ринку електронної комерції в Україні; надано пропозиції щодо застосування інформаційних технологій для просування товарів ТОВ «РОЗЕТКА. УА».otherелектронна комерціятехнологіїінтернетдіджиталізаціямаркетингфінансові результатиЕлектронна комерція як складова бізнес-процесів на торговельному підприємстві.E-commerce as a component of business processes at a trading companyWorking Paper