Чернінська Катерина Вікторівна2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6062Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню маркетингової діяльності ТОВ «SOVA Production Studio» в контексті її впливу на поведінку споживачів. Метою дослідження є удосконалення маркетингової діяльності ТОВ “SOVA Production Studio” для посилення її впливу на цільових споживачів. У роботі проаналізовано чинники, що формують споживчу поведінку, здійснено сегментацію цільової аудиторії підприємства, проведено SWOT-аналіз та оцінку ефективності поточних каналів комунікації. Результати дослідження засвідчили високий рівень задоволеності клієнтів послугами компанії, стабільне зростання фінансових показників після адаптації до умов війни, а також доцільність впровадження нових маркетингових заходів — запуску YouTube-каналу, CRM-системи та посилення відеокомунікації в соцмережах. Запропоновані заходи мають на меті зміцнення взаємодії з клієнтами, підвищення лояльності та розширення ринкової присутності компанії.маркетингова діяльністьповедінка споживачівSOVA Production Studioцільова аудиторіяCRMdigital-маркетингстратегія брендувідеоконтентлояльність клієнтівмаркетинговий бюджетОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧАPeculiarities of the impact of the enterprise's marketing activities on consumer behaviorOther