Охінько Вячеслав Валерійович2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4994Кваліфікаційна робота виконана з метою проведення аналізу зовнішнього середовища на основі даних ТОВ "ДЗБМ" та розробки і обґрунтування практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності виробничого підприємства. В роботі розглянуті методи аналізу зовнішнього середовища і його роль й актуальність у стратегічному плануванні, наведена загальна характеристика підприємства, проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища. Запропоновані заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності за рахунок оптимізації структури асортименту, через впровадження управління асортиментом в систему менеджменту компанії. Розроблено рекомендації щодо впровадження чат-ботів у торгівлі будівельними матеріалами в діяльність ТОВ «ДЗБМ», що забезпечить підприємству не тільки короткочасний комерційний успіх, але й розширить клієнтську базу.маркетингове середовищеSWOT-аналізмаркетингові фактори діяльностіорганізація маркетингової діяльності підприємствамаркетингові заходиАНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТА РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАAnalysis of the marketing environment and development of proposals for improving the company's marketing activitiesOther