Холод, Сергій БорисовичПавлова, Валентина АндріївнаГришина, Ганна2022-05-042022-05-042021-12-092079-4819http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3850За результатами дослідження доведено необхідність введення до переліку функціональних стратегій мережевих підприємств стратегію інтеграції офлайн та онлайн торгівлі, що пов’язано з несподіваними змінами ринкової ситуації, які відбуваються у зв’язку з порушення звичного перебігу розвитку, зокрема, подій 2020–2021 рр. Представлено орієнтовну структуру стратегії інтеграції офлайн та онлайн торгівлі з виділенням елементів забезпечення рівноправності каналів та оптимізації їх співвідношення. Наведено роздуми щодо введення показників e-commerce в офіційну статистичну інформацію для визначення ієрархії каналів ритейлу та визнання їх рівноправності. Проаналізовано динаміку показників діяльності торгівлі у 2016–2020 рр. з виділенням тенденцій функціонування в умовах пертурбації економічних ситуацій. Проведено огляд підходів до оцінювання результатів e-commerce та сучасних трендів її розвитку. Окреслено підходи до визначення сукупності показників, що характеризують онлайн торгівлю, виділено гіпотезу щодо рівноправності каналів в ритейлі та сенсу пошуку оптимального співвідношення між ними.otherстратегіяофлайн та онлайн торгівляконструктелементизмістове наповненняпоказникиканали в ритейлі.СТРАТЕГІЯ ІНТЕГРАЦІЇ ОФЛАЙН І ОНЛАЙН ТОРГІВЛІOFFLINE AND ONLINE TRADE INTEGRATION STRATEGYArticle