Чиньонова Поліна Євгенівна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5137У дипломній роботі розглянуті теоретичні аспекти маркетингової діяльності в умовах глобалізації та цифровізації та розробки маркетингової стратегії підприємства, проаналізовано ринок, внутрішнє і зовнішнє середовище підприємства, що випускає органічну косметику під торговою маркою «Weleda». На основі аналізу була сформульована місія компанії та визначені маркетингові цілі, для досягнення яких була розроблена стратегія і ряд маркетингових заходів. Використання обраних елементів маркетингової стратегії дозволить підприємству досягти намічених цілей у середньостроковій перспективі.маркетингова діяльністьглобалізаціяцифровізаціямісія компаніїмаркетингові ціліаналіз внутрішнього середовища підприємстваОсобливості маркетингової діяльності підприємства в умовах глобалізації та цифровізації