Ткаченко Анастасія Іванівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5051У даній роботі досліджено теоретичні аспекти комплексу маркетингу рекламного агентства, зокрема стратегії формування асортименту товарів, ціноутворення, управління якістю продукції та послуг. На прикладі маркетингової діяльності рекламного агентства "Кукурудза" проведено аналіз ринку реклами, визначено позиціонування та сегментування послуг компанії, а також проведено SWOT-аналіз. У заключному розділі розроблено заходи для удосконалення маркетингового комплексу агентства, включаючи визначення пріоритетних напрямків удосконалення, розробку конкретних заходів та програм для їх впровадження, а також аналіз економічної ефективності від запровадження запропонованих заходів.комплекс маркетингурекламне агентствостратегіїаналіз ринкупозиціонуванняSWOT-аналізудосконалення.РОЗРОБКА ЗАХОДІВ З УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ РЕКЛАМНОГО АГЕНСТВАDevelopment of approaches to improving the marketing complex of an advertising agencyOther