Биханов Тимур Романович2025-06-272025-06-272025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6072У кваліфікаційній роботі досліджено роль маркетингових досліджень у формуванні ефективної цінової політики підприємства на прикладі ТОВ «Sandora». Визначено вплив споживчого попиту, цінової еластичності та конкурентного середовища на цінову стратегію компанії. Проведено анкетування, SWOT-аналіз, аналіз конкурентів, розрахунок точки беззбитковості та прогноз економічного ефекту. Запропоновано впровадження нових продуктів у різних цінових сегментах, психологічне ціноутворення, A/B тестування та регіональну цінову диференціацію.маркетингові дослідженняціноутворенняSandoraстратегіяспоживчий попитекономічний ефектМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ОСНОВА ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИMarketing research as the basis for improving marketing pricing policyOther