Мостова, А.Д.2020-03-192020-03-19201810.32342/2074-5362-2018-24-9http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2481Розкрито поняття та особливості гейміфікації як інструмента підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств. Розглянуто історичні аспекти виникнення і розвитку гейміфікації. Систематизовано фактори, що стимулюють проникнення ігрових методів у маркетинг. Наведено ключові завдання гейміфікації в маркетингу. Розглянуто підходи до застосування гейміфікації в бізнесі. Обґрунтовано необхідність використання гейміфікації в мобільному маркетингу для підвищення лояльності клієнтів. Наведено основні етапи впровадження гейміфікації та обґрунтовано умови, що сприятимуть позитивному результату від використання гейміфікації в маркетингу.Інформаційно-комунікаційна інфраструктура маркетингових відносин, що виникають між компаніями, співробітниками і споживачами, все більше стає частиною глобальної соціально-технологічної моделі інформаційного суспільства, що, у свою чергу, приводить до віртуалізації соціальних і ділових зв’язків. Особистісний розвиток інформаційно-комунікаційної інфраструктури маркетингу відносин приводить до підвищення якості особистих контактів між компанією та споживачами за рахунок залучення в процес взаємодії широких аудиторій, перетворюючи їх на більш відкриті.otherгейміфікація, мобільні додатки, мобільний маркетинг.Поняття гейміфікації та її роль у маркетингу.