Лейтас Аліна Олексіївна2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6052В рамках кваліфікаційної роботи проведено аналіз маркетингового середовища діяльності ФОП Буряк А.С. "ДРУК", що є ключовим для розуміння ринкових реалій поліграфічних послуг. Запропоновано конкретні заходи з удосконалення маркетингової політики комунікацій підприємства. Особливу цінність становить розробка рекомендацій щодо вдосконалення онлайн-присутності, що відповідає специфіці поліграфічної діяльності та візуально ідентифікує бренд. Впровадження запропонованих рекомендацій дозволить ФОП Буряк А.С. "ДРУК" підвищити свою конкурентоспроможність та ефективність комунікаційних зусиль на ринку.маркетингові дослідженнямаркетингова політика комунікаційФОП Буряк А.С. «ДРУК»поліграфічні послугионлайн- комунікаціївеб-сайтлоготипофлайн-комунікаціїSWOT-аналізсегментація ринкуМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ОСНОВА РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙMarketing Research as a Basis for Developing Marketing Communication PolicyOther