Момот, Володимир ЄвгенійовичЛитвиненко, Олена Миколаївна2020-02-012020-02-0120192074-5354http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1916У статті розглядаються проблеми комерційних банків, пов’язані з погіршенням їх іміджу як роботодавців, особливо в очах молодого покоління, яке найближчим часом стане найбільш привабливою категорією для працевлаштування у сучасному бізнесі. Виділено основні критерії, які визначають молоде покоління при виборі майбутньої роботи. Проведено детальний аналіз сильних і слабких сторін банку як роботодавця, а також сформульовано поради щодо поліпшення іміджу, спрямовані на молоду аудиторію потенційних співробітників банку. Доведено, що банк повинен будувати не тільки ефективну PR-кампанію, щоб створити потужний імідж надійного роботодавця, але у той же час банк повинен створити надійну систему протидії недобросовісній конкуренції, спрямованій у кінцевому рахунку на дестабілізацію фінансової установи. Був проведений SWOT-аналіз для побудови внутрішніх залежностей корпоративної культури від деяких популярних інтернет-джерел, пов’язаних з цією проблемою, на основі яких була оцінена організація щодо ймовірності запровадження концепції використання сильної корпоративної культури як практичного інструменту гармонізації стратегічного розвитку. Загальний висновок з порівняння можливостей і сильних сторін такий: банк, безсумнівно, має досить широкий набір сильних сторін, які можна використовувати для залучення представників фокус-груп. Є очевидні напрями використання сильних сторін для реалізації можливостей, які, як правило, не потребують додаткових ресурсів. Загальний висновок, зроблений на основі порівняння можливостей і слабких сторін, полягає у такому: слабкі сторони блокують швидкий прогрес у досягненні поставленої мети, але їхній вплив можна компенсувати досить швидко і ефективно за рахунок використання нематеріальних компонентів внутрішніх можливостей банку. Підтримуючи корпоративну культуру, яка є основою для створення іміджу банку як роботодавця, слід приділяти увагу вибору пріоритетного каналу сприйняття, щоб донести привабливі моменти зайнятості в банку до цільової аудиторії. Однак формування позитивного іміджу роботодавця є актуальним завданням для більшості банків, що працюють на території України.otherкорпоративна культураімідж роботодавцясистема цінностейтеорія поколіньпокоління Zсоціальний капіталстиль менеджментуjob enlargementjob enrichmentконцепція «міста сонця»Покращання іміджу банку як роботодавця на основі розвитку корпоративної культуриArticle