Савченко Єлизавета Віталіївна2024-06-262024-06-262024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4672Об'єктом даного дослідження є ресторан «Хутір». Предметом даного дослідження являється реклама та шляхи її підвищення на прикладі ресторану. Метою даної роботи– визначити сутність реклами в закладах ресторанного господарства і дослідження шляхи підвищення її ефективності. Одержані висновки та їх новизна: просування бренду ресторану в соціальних мережах і на сайті підприємства, а також у ресторані під час організації доставки та інших процесів сприяє збільшенню кількості клієнтів. Ви повинні постійно публікувати новий контент, боротися з негативними відгуками та проводити акції в соціальних мережах. Фотозони в ресторані, захоплюючі страви та мотивація клієнтів створювати власний контент – все це необхідно для реклами закладу. Результати дослідження можуть бути використані на основі результатів дослідження розроблені конкретні рекомендації щодо покращення маркетингових стратегій ресторану «Хутір». Це може включати зміни в соціальних мережах, акціях, способах комунікації з клієнтами тощо.цільова аудиторіясоціальні мережіблогериSMM–менеджерпрограми лояльності та бонусні системивідгуки клієнтівонлайн-бронюванняРеклама в закладах ресторанного господарства і шляхи підвищення її ефективності