Авсюнова Анастасія Вячеславівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5027Робота присвячена розробці та впровадженню креативної рекламної кампанії для мережі супермаркетів VARUS у соціальних мережах. Розглядаються аспекти брендингу, етапи розробки кампанії, формування бюджету, вибір блогерів та оцінка ефективності. Проведений аналіз маркетингової діяльності підприємства, розроблена сегментація аудиторії та ринку. Розроблена кампанія націлена на привернення уваги аудиторії до мережі VARUS, підвищення свідомості про бренд та залучення нових клієнтів до супермаркетів мережі.рекламна кампаніясоціальні мережібрендингефективністьаудиторіяблогерирекламний бюджетпідприємствоторговельний бізнесінтернет-маркетингритейлРОЗРОБКА КРЕАТИВНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХDevelopment of a creative advertising campaign of a trading company in social networksOther