Волкова, Наталія Павлівна2018-01-112018-01-112009-05-22http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/982Розглянуто науковіпідходи щодо доцільності використання вправ в структурі підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації як засобу їх саморозвитку, самореалізації й самовдосконалення. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень та робіт з театральної педагогіки щодо значення й особливостей використання вправ з метою підготовки майбутніх учителів до педагогічного спілкування; викладено матеріали власного досвіду використання вправ у процесі підготовки майбутніх вчителів до ППК.otherсаморозвиток, самовдосконалення, самореалізація, вправа, педагогічне спілкування, професійно-педагогічна комунікаціяВправи як засіб саморозвитку, самореалізації й самовдосконалення майбутнього вчителя у різновидах професійно-педагогічної комунікаціїThesis