Буртова Є.Д.2024-05-202024-05-202024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4531Кваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та експериментальної перевірки цінісно-смислових чинників особистісного розвитку майбутніх психологів. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, формулюються мета, завдання дослідження, обираються методи проведення досліджень, вказується об'єкт і предмет дослідження, практична значущість кваліфікаційної роботи. Перший розділ присвячено аналізу теоретичних основних дослідження проблеми ціннісних орієнтацій як чинників особистісного розвитку майбутніх психологів; розкриттю сутності ціннісно-смислових чинників розвитку індивіда; характеристиці ролі, місця і значення ціннісно-смислових чинників у процесі особистісного розвитку; обґрунтуванню ціннісно-смислових детермінантів особистісного розвитку майбутніх психологів. У другому розділі розкрито психодіагностичні засади дослідження системи цінностей майбутніх психологів; розкрито основні детермінанти і тенденції професійного аксіоґенезу майбутніх психологів; обгрунтовано результати дослідження ціннісних орієнтацій і самоактуалізації у процесі особистісного розвитку майбутніх психологів; визначено психологічні особливості смисложиттєвих орієнтацій майбутніх психологів. Висновки містять основні результати проведених досліджень.otherцінностіцінності орієнтаціїособистий розвитокдіяльністьціннісно-смислові чинникимайбутні психологиЦіннісно-смислові чинники особистісного розвитку майбутніх психологівOther