Хріпко Дмитро Олегович2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4974Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних аспектів стимулювання збуту у комплексі маркетингових комунікацій. Розглянуто загальну класифікацію прийомів та засобів стимулювання збуту. Проаналізована маркетингова діяльність АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК». Представлені напрями вдосконалення системи стимулювання збуту для продукту АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК». У процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо створення оптимального продуктового ряду АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» на основі сучасних інформаційних технологій. Результати розробок можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.ринок фінансових послугзбутмаркетингова діяльністьконкурентоспроможністьспоживачімаркетингове плануванняСистема стимулювання збуту для банківського продукту й шляхи її вдосконаленняSales promotion system for a banking product and ways to improve itOther