Назарова, Ірина Олександрівна2021-05-082021-05-082021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3449The qualification paper is devoted to the problem of preserving the occupational health of teachers through art therapy. The first section is devoted to the analysis of the literature on the research topic; revealing the essence of the concepts of "occupational health" and "art therapy"; the formation of the hypothesis that the use of art therapy methods can qualitatively affect the psychological state of teachers and, as a consequence, occupational health, respectively. In the second section, methods are selected and an experimental study of the level of the psychological state of teachers, the degree of stress resistance, types of behavior, the author's research methods are applied; the analysis of results is carried out. An action plan has been developed for working with teachers to maintain occupational healthКваліфікаційна робота присвячена проблемі збереження професійного здоров’я педагогів методами арт-терапії. Перший розділ присвячено аналізу літератури з теми дослідження; розкриттю сутності понять «професійне здоров’я» та «арт-терапія»; формуванню гіпотези, що застосування методів арт-терапії може якісно вплинути на психологічний стан педагогічних працівників і як наслідок, професійного здоров’я, відповідно. У другому розділі підібрані методики та здійснено експериментальне дослідження рівня психологічного стану педагогів, ступінь опору стресу, типів поводження, застосовано авторські методи дослідження; проведений аналіз результатів. Розроблено план дій по роботі з педагогічними працівниками по збереженню професійного здоров’япрофесійне здоров’я, педагог, арт-терапія, живопис, мистецтво, життя, якість життя, комунікативні навички, аналізoccupational health, teacher, art therapy, painting, art, life, quality of life, communication skills, analysisЗбереження професійного здоров’я педагогів методами арт-терапіїThesis