Комарова Дар’я Сергіївна2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6065У кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні аспекти конкурентоспроможності продукції підприємства у сфері логістичних послуг. Проведено комплексне маркетингове дослідження компанії ТОВ «Нова пошта», що включає аналіз ринку логістичних послуг України, оцінку зовнішнього та внутрішнього конкурентного середовища, SWOT-аналіз та сегментування ринку. Результати дослідження дозволили ідентифікувати ключові проблеми й можливості для покращення позицій компанії на ринку. Запропоновано низку маркетингових заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, зокрема вдосконалення сервісу, впровадження інноваційних рішень, розвиток персоналізованих послуг та підвищення рівня клієнтської лояльності. Обґрунтовано економічну ефективність запропонованих заходів і сформульовано практичні рекомендації для зміцнення ринкових позицій ТОВ «Нова пошта».конкурентоспроможність продукціїмаркетингові дослідженнялогістичні послугиТОВ «Нова пошта»SWOT-аналізмаркетингові стратегіїМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА ВИЗНАЧЕННЯ ШЛЯХІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯMarketing research of the competitiveness of enterprise products and identification of ways to increase itOther