Красовська, Олена Юріївна2021-02-152021-02-152020-11http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3317АвторефератДисертаційна робота присвячена обґрунтуванню і розробці теоретико-методологічних положень та науково-практичних рекомендацій щодо управління маркетинговими інструментами промислових підприємств. Обґрунтовано концепцію управління споживчим сприйняттям маркетингових інструментів промислового підприємства. Розроблено декомпозиційну модель процесу управління маркетинговими інструментами промислового підприємства, яка ґрунтується на мультиатрибутивній теорії корисності на основі конджойнт-аналізу атрибутів (показники оцінки нематеріальних активів) підприємства, які порівнянні з двома групами аспектів: раціональною та емоціональною оцінками маркетингових інструментів. Запропоновано інтерпретацію компонентів управління маркетинговими інструментами промислового підприємства. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат теорії маркетингу, зокрема запропоновано визначення понять: “маркетингові інструменти”, “бренд”. 36 Удосконалено складові наукового підходу до встановлення місця, видів та ролі маркетингових інструментів у діяльності промислових підприємств та різноманітність маркетингових інструментів залежно від організаційної структури підприємства. Розвинено структурно-логічну модель процесу управління формуванням та розвитком маркетингових інструментів за допомогою методу управління “GAP – розрив маркетингового інструменту”. Удосконалено науково-методичні підходи до ранжування маркетингових інструментів промислового підприємства та інформаційно-аналітичного забезпечення процесу управління маркетинговими інструментами підприємства. Набули подальшого розвитку науково-теоретичні підходи до методики оцінки факторів впливу на бренд підприємства. Набули подальшого розвитку наукові підходи до здійснення моніторингу існуючого рівня задоволеності та лояльності споживачів щодо маркетингових інструментів промислового підприємства,маркетингові інструменти, управління, підприємство, бренд, нематеріальні активи, декомпозиційна модель, задоволеність та лояльність споживачів, інформаційно-аналітичне забезпечення, механізм, конджойт-аналізУправління маркетинговими інструментами промислового підприємстваАвтореферат