вечірня форма навчання Консультування та реабілітаційна робота (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд вечірня форма навчання Консультування та реабілітаційна робота (Студенти) за Ключові слова "imagination, creative imagination, strategy, analogization, combination, reconstruction, universal strategy, spontaneous substitutions strategy"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічні засади розвитку творчої уяви молодших школярів в умовах НУШ(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Наливайко, Оксана ІгорівнаУ роботі розглянуто та узагальнено термінологічні визначення уяви, котрі представлені у працях науковців. В роботі описується взаємозв’зок уяви з іншими психічними процесами. Розглянуто вікові особливості розвитку молодших школярів. Початок шкільного навчання розширює обрії знань, вносить конкретику в образи, продуктивність яких зростає. Водночас дефіцит знань компенсує уява. Відповідний ступінь її розвитку допомагає дітям передбачати наслідки дій, розрізняти емоційні стани інших. Унікальність даного періоду полягає ще й у тому. що можна повноцінно поєднувати гру, навчання та працю. Отримані напрацювання з вивчення творчої уяви в наш час актуальні в загальної та вікової психології, психології мистецтва й творчості