Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1077
Назва: ПОБУДОВА ПЕРЕДСЕРЕДНЬОГО ПОЗАВИШІВСЬКОГО КУРСУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Ключові слова: вивчення англійської мови на передсередньому рівні, навчання дорослих англійської мови поза межами вишівських мовних програм, комунікативно-аналітичний підхід, паралельне навчання усім видам мовленнєвої діяльності.
Дата публікації: 2016
Видавництво: ВІСНИК ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ
Серія/номер: Педагогіка і психологія. Педагогічні науки.;№ 1(9)
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає багаторічний досвід побудови та використання передсереднього курсу навчання англійської мови дорослих, які попередньо закінчили короткий вступний (підготовчий) курс цієї мови і початковий курс усної повсякденної комунікації. Курс націлений на виведення тих, хто навчаються, на рівень В1 володіння англійською мовою і призначений для бажаючих вивчати її поза межами стандартних програм викладання іноземних мов у вишах – наприклад, на різних видах комерційних мовних курсів. Розроблений курс структурований на основі комунікативно-аналітичного підходу з домінуванням комунікативних видів навчальної діяльності, а також на основі паралельного навчання усім видам мовленнєвої діяльності з превалюванням усного мовлення.
Опис: Стаття розглядає багаторічний досвід побудови та використання передсереднього курсу навчання англійської мови дорослих, які попередньо закінчили короткий вступний (підготовчий) курс цієї мови і початковий курс усної повсякденної комунікації. Курс націлений на виведення тих, хто навчаються, на рівень В1 володіння англійською мовою і призначений для бажаючих вивчати її поза межами стандартних програм викладання іноземних мов у вишах – наприклад, на різних видах комерційних мовних курсів. Розроблений курс структурований на основі комунікативно-аналітичного підходу з домінуванням комунікативних видів навчальної діяльності, а також на основі паралельного навчання усім видам мовленнєвої діяльності з превалюванням усного мовлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1077
ISSN: 2222-5501
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
348-1503-1-PB.pdf246.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.