Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1081
Назва: ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ У СФЕРІ СОЦІАЛЬНОІ РОБОТИ
Автори: Черняк, Наталія Олександрівна
Ключові слова: сучасна освіта, професійна комунікація, комунікативна компетенція, іннова- ційні методики.
Дата публікації: 2016
Видавництво: ВІСНИК ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ
Серія/номер: Педагогіка і психологія. Педагогічні науки.;№ 2 (12)
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про велике значення комунікативної компетенції майбутніх фахівців у сфері соціальної роботи, розвиток їхньої соціальної активності, подальше формування їхніх пізнавальних інтересів. У центрі уваги – становлення повноцінної комунікативної особистості через необхідність успішного оволодіння знаннями та вміннями висловлювати комунікативні потреби за допомогою вербальних, невербальних та комп’ютерних засобів спілкування.
Опис: У статті йдеться про велике значення комунікативної компетенції майбутніх фахівців у сфері соціальної роботи, розвиток їхньої соціальної активності, подальше формування їхніх пізнавальних інтересів. У центрі уваги – становлення повноцінної комунікативної особистості через необхідність успішного оволодіння знаннями та вміннями висловлювати комунікативні потреби за допомогою вербальних, невербальних та комп’ютерних засобів спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1081
ISSN: 2222-5501
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
55.pdf185.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.