Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1085
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарнопольський, Олег Борисович-
dc.date.accessioned2018-01-16T23:49:52Z-
dc.date.available2018-01-16T23:49:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1085-
dc.descriptionУ статті розглядається реалізація конструктивістського підходу до навчання майбутніх педагогів англійської мови для професійної комунікації. Обговорюються три головні напрямки, що лежать в основі впровадження конструктивістського підходу до викладання іноземної мови для професійних цілей у немовному ВНЗ: експерієнційне навчання, навчання через зміст майбутньої спеціальності та комбіноване навчання. На основі розробленого конструктивістського підручника “Pedagogical Matters” аналізується практична побудова конструктивістського курсу англійської мови для професійної комунікації майбутніх педагогівuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається реалізація конструктивістського підходу до навчання майбутніх педагогів англійської мови для професійної комунікації. Обговорюються три головні напрямки, що лежать в основі впровадження конструктивістського підходу до викладання іноземної мови для професійних цілей у немовному ВНЗ: експерієнційне навчання, навчання через зміст майбутньої спеціальності та комбіноване навчання. На основі розробленого конструктивістського підручника “Pedagogical Matters” аналізується практична побудова конструктивістського курсу англійської мови для професійної комунікації майбутніх педагогівuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий часопис НПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки: реалії та перспективи;5-
dc.subjectнавчання майбутніх педагогів англійської мови для професійної комунікації, конструктивістський підхід, експерієнційне навчання, навчання через зміст майбутньої спеціальності, комбіноване навчання.uk_UA
dc.titleКОНСТРУКТИВИЗМ В ОБУЧЕНИИ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ ДЛЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБЩЕНИЯ: МЕТОДИКА ПОСТРОЕНИЯ УЧЕБНИКА И УЧЕБНОГО ПРОЦЕССАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarnopolsky.pdf155.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.