Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1189
Назва: НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ РОБЛЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТАМ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні засади використання навчання через роблення у викладанні іноземної мови для професійного спілкування студентам немовних спеціальностей. Обговорено основні переваги такого використання у навчальному процесі з формування навичок та вмінь іншомовної професійної комунікації у студентів немовних вишів. Як головні серед цих переваг виділено: забезпечення найбільш природного шляху оволодіння мовою та спілкування нею; покращення оволодіння основними функціями мовлення та спілкування; створення найбільших можливостей для розвитку процесуальної мотивації студентів; підвищення комунікативності навчання. Експерієнційне навчання розглядається як основна форма навчання через роблення у викладанні іноземних мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1189
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf331.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.