Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарнопольський, Олег Борисович-
dc.date.accessioned2018-02-08T20:30:13Z-
dc.date.available2018-02-08T20:30:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1193-
dc.description.abstractThe article discusses the requirement to improve the system of preparing teachers of English as a second/foreign language by way of introducing the techniques of neuro-linguistic programming, suggestology and stage-acting into their training. The kinship of all the three types of those techniques is shown, and the necessity of training future language teachers in such techniques is proved by demonstrating their crucial role in establishing optimal teacher-student rapport which is the key to success in second/foreign language teaching/learning. Key words: second/foreign language teacher training, NLP, suggestology, stage-acting, teacher-student rapport.uk_UA
dc.titleNLP, SUGGESTOLOGY AND STAGE-ACTING IN TEACHING ENGLISH AS A SECOND/FOREIGN LANGUAGEuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
725-2987-1-PB.pdf234.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.