Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1194
Назва: ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ- ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ВИЩІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Використання Інтернет-технологій стає все більш розповсюдженим і практично невід’ємним компонентом як фахової, так і нефахової підготовки студентів українських ВНЗ. Але досить мало наукових робіт розглядають педагогічні та методичні основи такого використання. Це особливо стосується педагогічних та методичних питань підготовки майбутніх психологів за допомогою засобів Інтернету. Метою цієї статті є розкриття та аналіз педагогічних і методичних особливостей використання Інтернет-технологій у викладанні однієї нефахової дисципліни («Англійська мова» – для професійного спілкування) і однієї фахової дисципліни («Загальна психологія») студентам напряму «Психологія». Аналіз проводився на основі практичного досвіду, що був накопичений у процесі викладання цих дисциплін студентам-майбутнім психологам у Дніпропетровському університеті ім. Альфреда Нобеля.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1194
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vlup_2012_20_10.pdf341.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.