Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1200
Назва: АВТЕНТИЧНІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У НЕМОВНИХ ВИШАХ
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Дегтярьова, Юлія Володимирівна
Ключові слова: автентичність, навчальні матеріали, принцип автентичності, синтезовані тексти.
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду поняття автентичності навчальних матеріалів у навчанні англійської мови для професійної комунікації у немовних вишах. Висувається принцип автентичності як обов’язкова умова забезпечення ефективності навчання. Автентичними навчальними матеріа- лами у навчанні іноземної мови для професійної комунікації вважаються такі письмові або усні тексти, які написані або наговорені носіями мови-фахівцями у даній галузі для носіїв мови, також фахівців у цій галузі. Розглядаються синтезовані тексти як найдоцільніший та найзручніший для використання у навчальному процесі вид автентичних навчальних матеріалів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1200
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vldubzh_2011_5(2)__44.pdf240.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.