Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарнопольський, Олег Борисович-
dc.contributor.authorДегтярьова, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-02-09T08:29:21Z-
dc.date.available2018-02-09T08:29:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1200-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду поняття автентичності навчальних матеріалів у навчанні англійської мови для професійної комунікації у немовних вишах. Висувається принцип автентичності як обов’язкова умова забезпечення ефективності навчання. Автентичними навчальними матеріа- лами у навчанні іноземної мови для професійної комунікації вважаються такі письмові або усні тексти, які написані або наговорені носіями мови-фахівцями у даній галузі для носіїв мови, також фахівців у цій галузі. Розглядаються синтезовані тексти як найдоцільніший та найзручніший для використання у навчальному процесі вид автентичних навчальних матеріалів.uk_UA
dc.subjectавтентичність, навчальні матеріали, принцип автентичності, синтезовані тексти.uk_UA
dc.titleАВТЕНТИЧНІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У НЕМОВНИХ ВИШАХuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vldubzh_2011_5(2)__44.pdf240.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.