Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1202
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарнопольський, Олег Борисович-
dc.date.accessioned2018-02-09T08:45:54Z-
dc.date.available2018-02-09T08:45:54Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1202-
dc.description.abstractThe article discusses the general approach and practical experience of introducing immersion into Business English teaching to students majoring in Business and Economics at Ukrainian universities. Two principal types of immersion are analyzed: immersion through simulation of profession-oriented activities and immersion through learning professional subjects in English. Both of these types are divided into lower-level and higher-level varieties. Some data is given concerning the implementation in teaching practice of Ukrainian universities of both types and all the four varieties of immersion programs discussed in the article.uk_UA
dc.subjectBusiness English teaching, immersion, immersion through simulation of profession-oriented activities, immersion through learning professional subjects in English, continuous simulation, total immersion, sheltered immersion.uk_UA
dc.titleVarieties of Immersion in Teaching Business English to University Students of Business and Economics: The Ukrainian Approachuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Journal_of_Research_March081.pdf1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.