Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарнопольський, Олег Борисович-
dc.date.accessioned2018-02-09T08:49:15Z-
dc.date.available2018-02-09T08:49:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1203-
dc.description.abstractПроаналізовані структурні особливості створюваного підручника з англійської мови для студентів вишів, які спеціалізуються у сфері туризму. Підручник будується на засадах конструктивістського підходу до англомовної підготовки. Розглядаються складові частини та принципи побудови кожного з тематичних розділів підручника. Обго- ворюються основні види експерієнційної навчальної діяльності, що використовуються у мовному курсі на основі підручника.uk_UA
dc.subjectексперієнційна навчальна діяльність, конструктивістський підручник з англійської мови, прин- ципи навчання.uk_UA
dc.titleАНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОНСТРУКТИВІСТСЬКОГО ПІДРУЧНИКА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VKhIPG_2017_85_25.pdf261.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.