Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1208
Назва: | ЕКСПЕРІЄНЦІЙНІ ВИДИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У КОНСТРУКТИВІСТСЬКОМУ ПІДРУЧНИКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ТУРИЗМ» |
Автори: | Тарнопольський, Олег Борисович |
Ключові слова: | підручник з англійської мови, спеціальність «Туризм», конструктивізм, експерієнційні види навчальної діяльності. |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються структура розділів підручника з англійської мови для студентів спеціаль- ності «Туризм». Підручник будується на засадах конструктивізму, тобто такої організації навчально- го процесу, яка забезпечує студентам мимовільне оволодіння мовою через участь у іншомовній про- фесійній комунікації, що розгортається у ході виконання навчальних завдань, де моделюється про- фесійна діяльність майбутнього фахівця. Ці завдання виконуються в експерієнційних видах навчаль- ної діяльності, які й забезпечують моделювання професійної діяльності і професійної іншомовної ко- мунікації, даючи студентам можливість мимовільно опановувати іноземну мову професійного спіл- кування через практичний досвід (experience) участі у такому спілкуванні. Наводяться приклади всіх видів експерієнційної навчальної діяльності, що використовуються в усіх розділах підручника у від- повідності до підрозділів кожного розділу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1208 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
vduep_2017_1_46.pdf | 357.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.