Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарнопольський, Олег Борисович-
dc.date.accessioned2018-02-09T09:11:09Z-
dc.date.available2018-02-09T09:11:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1208-
dc.description.abstractУ статті аналізуються структура розділів підручника з англійської мови для студентів спеціаль- ності «Туризм». Підручник будується на засадах конструктивізму, тобто такої організації навчально- го процесу, яка забезпечує студентам мимовільне оволодіння мовою через участь у іншомовній про- фесійній комунікації, що розгортається у ході виконання навчальних завдань, де моделюється про- фесійна діяльність майбутнього фахівця. Ці завдання виконуються в експерієнційних видах навчаль- ної діяльності, які й забезпечують моделювання професійної діяльності і професійної іншомовної ко- мунікації, даючи студентам можливість мимовільно опановувати іноземну мову професійного спіл- кування через практичний досвід (experience) участі у такому спілкуванні. Наводяться приклади всіх видів експерієнційної навчальної діяльності, що використовуються в усіх розділах підручника у від- повідності до підрозділів кожного розділу.uk_UA
dc.subjectпідручник з англійської мови, спеціальність «Туризм», конструктивізм, експерієнційні види навчальної діяльності.uk_UA
dc.titleЕКСПЕРІЄНЦІЙНІ ВИДИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У КОНСТРУКТИВІСТСЬКОМУ ПІДРУЧНИКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ТУРИЗМ»uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vduep_2017_1_46.pdf357.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.