Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1209
Назва: The Underlying Methodology in Designing a Constructivist Textbook of English for Tertiary Students Majoring in Tourism: The Results of the Textbook Elaboration Project
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Ключові слова: textbook of English, university course of English, tertiary students, “Tourism” major, constructivism, experiential learning activities.
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): This paper analyzes a project devoted to elaborating a new textbook of English for students majoring in “Tourism.” The textbook is designed on the basis of the constructivist approach, i.e. such an organization of the teaching/learning process that ensures students’ involuntary language acquisition through participation in target language communication which is implemented when performing learning tasks modeling the professional activities of the future university graduates. Those tasks are completed in the form of experiential learning activities that provide for modeling the students’ future professional activities and professional target language communication, giving them opportunities of acquiring the language involuntarily through practical experience of participating in such communication. Examples of experiential learning activities are given – those that are used in every unit of the textbook as organized in the separate parts (called “Steps”) of every such unit.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1209
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SSRN-id3030737.pdf250.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.