Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1220
Назва: ПЕДАГОГІЧНЕ ЗІСТАВЛЕННЯ МОВНИХ СИСТЕМ ІСПАНСЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ ЯК ЛІНГВІСТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ НАВЧАННЯ У ВИШІ ІСПАНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ НА ОСНОВІ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ПЕРШОЇ ІНОЗЕМНОЇ
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Ключові слова: перша іноземна мова (англійська), друга іноземна мова (іспанська), навчання другої іноземної мови у виші, педагогічне зіставлення двох мовних систем, позитивний та негативний мовний перенос.
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто можливості створення оптимальних умов для викладання у виші другої іноземної мови (іспанської) через зіставлення з першою відомою студентам іноземною мовою (англійською), яка грає головну роль для засвоєння нової мовної системи. Надано результати педагогічного порівняння двох мовних систем на рівнях фонетики, граматики та лексики з точки зору можливостей позитивного та негативного мовного переносу в навчальному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1220
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VZhDUP_2015_3_7.pdf564.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.