ПЕДАГОГІЧНЕ ЗІСТАВЛЕННЯ МОВНИХ СИСТЕМ ІСПАНСЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ ЯК ЛІНГВІСТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ НАВЧАННЯ У ВИШІ ІСПАНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ НА ОСНОВІ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ПЕРШОЇ ІНОЗЕМНОЇ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто можливості створення оптимальних умов для викладання у виші другої іноземної мови (іспанської) через зіставлення з першою відомою студентам іноземною мовою (англійською), яка грає головну роль для засвоєння нової мовної системи. Надано результати педагогічного порівняння двох мовних систем на рівнях фонетики, граматики та лексики з точки зору можливостей позитивного та негативного мовного переносу в навчальному процесі.

Опис

Ключові слова

перша іноземна мова (англійська), друга іноземна мова (іспанська), навчання другої іноземної мови у виші, педагогічне зіставлення двох мовних систем, позитивний та негативний мовний перенос.

Бібліографічний опис