Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1227
Назва: МЕТОДОЛОГІЯ СУМІСНОГО ВИКОРИСТАННЯ
 СASE-STUDY ТА АНГЛОМОВНОГО ЗАНУРЕННЯ
У ВИКЛАДАННІ ЕКОНОМІЧНИХ
ТА МЕНЕДЖЕРСЬКИХ ДИСЦИПЛИН
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Момот, Володимир Євгенійович
Кожушко, Світлана Павлівна
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Активні методи навчання, такі як: вивчення конкретних ситуацій (case-study), групові проекти, рольові ігри, індивідуальні або групові презентації в аудиторії надобувають усе більшої популярності у бізнес-менеджмент-освіті. Згідно із сучасними даними, ці методи навчання посідають перші місця в рейтингу ефективності як на думку студентів, так і викладачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1227
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ao_2008_1_30.pdf682.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.