Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1247
Назва: Teaching English Intensively in a Non-English Speaking Country: Theory, Practice, and Results.
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Дата публікації: 1999
Короткий огляд (реферат): The report describes the context for English language teaching in Ukraine, provides a case study on one intensive English program (IEP), and compares the program to an IEP in the United States. The first chapter discusses the circumstances of state-regulated and alternative English language programs, factors supporting English language teaching and learning, problems found in state-regulated programs, and the prospects for alternative program types. The second chapter outlines the theoretical foundations for designing an IEP for Ukraine, and the third describes one program, including three courses in the sequence. Outcomes of this program are detailed in the fourth chapter, noting the testing procedures used, selection of students for testing in this context, results, and students' evaluations of the program. The final chapter offers a comparison of the Ukrainian and American programs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1247
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ED428579.pdf5.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.