Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1253
Назва: ПОБУДОВА ВСТУПНОГО (ПІДГОТОВЧОГО) КУРСУ В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДОРОСЛИХ, ЯКІ ВИВЧАЮТЬ ЇЇ ПОЗА МЕЖАМИ МОВНИХ ПРОГРАМ У ВНЗ
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Ключові слова: вступний (підготовчий) курс; навчання дорослих англійської мови поза межами вишівських мовних програм; навчання вимови; комунікативно-аналітичний підхід
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає багаторічний досвід побудови та використання вступного (підготовчого) курсу навчання англійської мови дорослих, які або тільки починають вивчати цю мову (beginners), або вивчали її давно, не оволоділи нею тоді і з того часу втратили навіть ті мінімальні навички та вміння, які у них були сформовані (false beginners). Курс призначений для початкового етапу навчання англійської мови усіх бажаючих вивчати її поза межами стандартних програм викладання іноземних мов у вишах – наприклад, на різних видах комерційних мовних курсів. Розроблений вступний (підготовчий) курс зорієнтований в першу чергу на розвиток навичок англомовної вимови і на засвоєння тими, хто навчаються, певного набору базових комунікативних формул, кліше та виразів. Він структурований на основі комунікативно-аналітичного підходу, при цьому комунікативність реалізується через використання лексичного підходу М. Льюіса. Курс, який включає 16 двогодинних занять, передує початковому курсу усного повсякденного спілкування англійською мовою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1253
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2655-5204-1-SM.pdf961.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.