Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарнопольський, Олег Борисович-
dc.contributor.authorКабанова, Марина Романівна-
dc.date.accessioned2018-02-12T13:04:36Z-
dc.date.available2018-02-12T13:04:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1258-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду варіантів конструктивістського підходу до створення підручників з англійської мови для професійних цілей. Під конструктивістським підходом розуміється така побудова навчального процесу, в якій опанування студентами мовним матеріалом і навичками та вміннями іншомовного спілкування відбувається здебільшого мимовільно через участь у специфічних (експерієнційних) видах навчальної діяльності. Вони моделюють професійну діяльність і професійну комунікацію в ній, що здійснюється цільовою мовою. В роботі аналізуються чотири варіанти розроблених конструктивістських підручників, які базуються на експерієнційних видах навчальної діяльності.uk_UA
dc.subjectпідручники з англійської мови для професійних цілей, конструктивістський підхід, види експерієнційної навчальної діяльності, варіанти конструктивістських підручників.uk_UA
dc.titleКОНСТРУКТИВІСТСЬКІ ПІДРУЧНИКИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІЛЕЙ: ВАРІАНТИ ПОБУДОВИuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarnopolsky, Kabanova_article.docx47.21 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.