Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1633
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкурко, Олена Василівна-
dc.date.accessioned2018-12-28T17:07:27Z-
dc.date.available2018-12-28T17:07:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2522-4115-
dc.identifier.issn2522-9133-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1633-
dc.description.abstractВ статье рассматривается явление синтаксической омонимии, затрудняющей понимание текста человеком и негативно влияющей на эффективность работы компьютерных систем. Исследуются лингвистические и психологические особенности восприятия неоднозначных предложений. Анализируются ошибки в определении синтаксических связей между компонентами конструкций и их влияние на понимание семантики высказываний.uk_UA
dc.publisherВІСНИК УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ. Серія: Педагогіка. і Психологія. Педагогічні науки.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 1 (15)-
dc.subjectдвусторонняя синтаксическая связьuk_UA
dc.subjectсинтаксическая омонимияuk_UA
dc.subjectомонимизирующий компонентuk_UA
dc.subjectавтоматический синтаксический анализuk_UA
dc.titleЛИНГВИСТИЧЕСКИЕ И ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ СИНТАКСИЧЕСКОГО АНАЛИЗА НЕОДНОЗНАЧНЫХ ПРЕДЛОЖЕНИЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf278.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.