Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1637
Назва: Гейміфікація у навчанні іноземних мов у вищій школі
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Кожушко, Світлана Павлівна
Кабанова, Марина Романівна
Ключові слова: гейміфікація
мовні ігри
драматизації
соціальні контакти
рольові ігри
ділові ігри
кейси
дискусії
безперервна ділова гра
навчальні проекти
інформаційні технології
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Іноземні мови;№ 3 (95)
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає основні шляхи впровадження гейміфікації у навчальний процес з іноземних мов у вищій школі. Проводиться аналіз гейміфікації з точки зору її використання у курсах мовної підготовки, обговорюється різні види навчальної діяльності, які можна віднести до форм гейміфікації, і аналізуються можливі сфери їх використання як у немовному, так і у мовному ВНЗ. Форми гейміфікації поділяються на ті, які можуть регулярно використовуватися у навчальному процесі, але не охоплюють його цілком, і ті що перетворюють увесь або значну частину процесу навчання іноземної мови на безперервну ігрову діяльність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1637
ISSN: 1817-􏰀8510
2616􏰀-776X
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
142589-305713-1-SM.pdf203.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.