Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарнопольський, Олег Борисович-
dc.contributor.authorКожушко, Світлана Павлівна-
dc.contributor.authorКабанова, Марина Романівна-
dc.date.accessioned2018-12-28T18:30:07Z-
dc.date.available2018-12-28T18:30:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn1817-􏰀8510-
dc.identifier.issn2616􏰀-776X-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1637-
dc.description.abstractСтаття розглядає основні шляхи впровадження гейміфікації у навчальний процес з іноземних мов у вищій школі. Проводиться аналіз гейміфікації з точки зору її використання у курсах мовної підготовки, обговорюється різні види навчальної діяльності, які можна віднести до форм гейміфікації, і аналізуються можливі сфери їх використання як у немовному, так і у мовному ВНЗ. Форми гейміфікації поділяються на ті, які можуть регулярно використовуватися у навчальному процесі, але не охоплюють його цілком, і ті що перетворюють увесь або значну частину процесу навчання іноземної мови на безперервну ігрову діяльність.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesІноземні мови;№ 3 (95)-
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectмовні ігриuk_UA
dc.subjectдраматизаціїuk_UA
dc.subjectсоціальні контактиuk_UA
dc.subjectрольові ігриuk_UA
dc.subjectділові ігриuk_UA
dc.subjectкейсиuk_UA
dc.subjectдискусіїuk_UA
dc.subjectбезперервна ділова граuk_UA
dc.subjectнавчальні проектиuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.titleГейміфікація у навчанні іноземних мов у вищій школіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
142589-305713-1-SM.pdf203.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.