Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1641
Назва: Співвідношення некомунікативних та умовно-комунікативних вправ у навчанні мовних аспектів іноземної мови у вищій школі
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Кабанова, Марина Романівна
Бредбієр, Пол Вільям
Ключові слова: навчання мовних аспектів іноземної мови
вимовні, лексичні та граматичні автоматизми,
співвідношення між некомунікативними та умовно-комунікативними вправами в іншомовному тренуванні
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Серія/номер: Педагогічні науки;156
Короткий огляд (реферат): Стаття доводить необхідність використання як умовно-комунікативних, так і некомунікативних вправ у навчанні мовних аспектів (вимови, лексики і граматики) виучуваної іноземної мови в процесі її викладання у ЗВО. Показано, що ці вправи слугують для формування вимовних, лексичних та граматичних іншомовних мовленнєвих автоматизмів студентів в ході тренування, результатом якого є підготовка до мовленнєвої практики. В її процесі сформовані окремі автоматизми поєднуються у складі вимовних, лексичних та граматичних іншомовних мовленнєвих навичок. Конкретне співвідношення некомунікативних та умовно-комунікативних вправ у тренуванні цілком залежить від аспекту мови, що відпрацьовується, і є різним у навчанні іншомовної вимови, лексики або граматики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1641
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тарнопольський, Кабанова, Бредбієр - стаття.docx33.06 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.