Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарнопольський, Олег Борисович-
dc.contributor.authorЧерняк, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorСторожук, Світлана Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-01-31T14:15:47Z-
dc.date.available2019-01-31T14:15:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2522-4115-
dc.identifier.issn2522-4133-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1689-
dc.description.abstractThe article discusses two courses taught in English («The Fundamentals of Psychology and Pedagogy» and «The Language Model of Contemporary Business Communication») developed as courses of disciplines of the humanitarian cycle for tertiary students of non-linguistic majors – primarily, future economists – in their first and second years of university studies. The developed courses are mostly used as optional ones and are designed for students who by the beginning of their university studies have already reached the pre-intermediate/intermediate level (B1+/B2) in their command of General English. Teaching such courses is considered as one of the forms of English immersion introduced not at the advanced (as usual) but at the early stage of studies at non-linguistic tertiary educational institutions. Three possible varieties of such courses are analyzed: those of total immersion and those of sheltered and partial immersion.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник Унівеоситету імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка і психологія. Педагогічні науки.;-
dc.subjectKey words: courses of disciplines of the humanitarian cycle taught in English, non-linguistic tertiary educational institutions, early years of studies at non-linguistic tertiary educational institutions, English immersion, total immersion, sheltered and partial immersion.uk_UA
dc.titleВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ДИСЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ ЯК ВИД АНГЛОМОВНОГО ЗАНУРЕННЯ НА МОЛОДШИХ КУРСАХ НЕМОВНИХ ВИШІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья_Педагоги_2(14)2017.pdf247.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.