Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, Ірина Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-03-27T11:16:18Z-
dc.date.available2019-03-27T11:16:18Z-
dc.date.issued2019-03-21-
dc.identifier.other(УДК 378.1; С 89; ISBN 978-966-434-413-2)-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1739-
dc.publisherДніпро: Університет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСучасна вища освіта: проблеми та перспективи: VІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і науковців: тези доповідей , Дніпро, 21 березня 2019 р. – Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2019.;248 с. – C. 160-163.-
dc.subjectдослідницька компетенція, підготовка майбутніх докторів філософії, аспірантура, дослідницькі уміння, наукове дослідженняuk_UA
dc.subjectKeywords: future doctors of philosophy, postgraduate studies, research competence, interactive technologies of study, interactive methods of study.uk_UA
dc.titleДо питання організації педагогічної практики майбутніх докторів філософії в умовах аспірантуриuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ_ОЛЕЙНИК.doc35.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.